E–R 09.00–17.00 tel 7 303 570, skype mpreklaamtrukk, e-post mpreklaam@mpreklaam.ee

Kinkimise etikett

  • Kingitus ei ole juhuslik, see on suunatud kingituse saajale. 
  • Kingituse väärtus on mitte tema hinnas, vaid sõnumis ja kingituse saaja soovis. 
  • Liiga kallis kingitus võib tekitada selle saajas võlatunde. 
  • Firmakingitused valitakse vastavalt firma profiilile või võimalusel oma toodete seast. 
  • Valik olgu hästi läbimõeldud. 
  • Mida hinnalisem on kingitus, seda varjatumal kohal on sellel oma firma logo (nt mapi siseküljel, mitte esiküljel). 
  • Alati sobib kinkida kunstiesemeid, raamatuid, hinnalisemaid kirjutusvahendeid, büroolaua garnituure, nahktooteid, heliplaate jne. 
  • Kingitus ei pea olema alati pakitud, kuigi kingituse pakkimine annab sellele oma võlu. Pakend tuleb valida vastavalt kingituse sisule. 

Allikas: Inge Ojakäär "Ärietikett. Üritused ja sündmused ettevõttes"